Нови сапун - Spicy Plum

Протекле недеље сам коначно прихватила да смо већ дебело загазили у јесен. И сад кад нам је заправо зима ближа, хитам да вам се јавим са новим постом, да знате да сам још увек у блогосфери, да још увек правим и смишљам нове сапуне, и да не одустајем од блога, сапуњања и дружења са вама, што овако преко екрана, што уживо кад се видимо.

Ако пратите СенМи блог неко време, знате да ја не бих никада правила нешто што ми се не допада и што сама не бих користила. Волим све своје сапуне, користим их свакодневно, и понекад имам чак и по седам комада који се ротирају под тушем. Срећно решење за свако расположење. :)



Неминовно, често се догађа како имам вишак идеја, а мањак времена. Зато толико и касним са овом постом. Сапун сам направила још у септембру, када сте и изгласали фаворита. Кад не могу да се одлучим, а морам да се ограничим, ја онда питам вас шта вам се више допада. Претпрошле године сте изгласали  и волели Caramel Pear, па сам још дуго након јесени 2014. добијала птања да ли ће га опет бити. С обзиром да је и он имао баш јесењи шмек, неће га бити неко време, или бар докле год дизајнирам неке нове тематске сапуне. 

Caramel Pear је био сав сошан и сладак, а нови Spicy Plum има један сасвим другачији карактер. Јесење вечери ме највише подсежају на компоте и џем од шљива. И на моје друго по реду најомиљеније вође - дуње. Сад док ово пишем, управо грицкам комадић дуње, и кад се мало замислим, чини ми се да заправо не познајем никог ко баш воли да једе пресене дуње. Сасвим сигурно је да овде у Холандији не познајем никог ко прави и пије домажи компот. Али чај се доста пије, а признајем да сам заволела све зачинксе варијанте чаја, па чак и чај од свежег корена ђумбира са лиммуном. Нема ничег бољег за борбу против прехладе!



И тако некако, погодило се да као мирисну инспирацију искомбинујем воће и напитке које највише волим у току јесени. Помало чаја, са мрвицом зачина и капљицом меда, ароматични сок од свежих дуња и мирисна љуска једрих шљива.

Желела сам да испробам и један нови деокоративни поступак који је сад all the rave, и да видим како би се уклопио у СенМи бренд. У пастелним слојевима крију се малене геоде са светлуцавим језгром. Ово је један од најзахтевнијих сапуна које сам икада направила, јер ми је само за геоде било потребно око 5 сати - за сваки елемент/слој по сат времена. Зато сам остатак сапуна замислила у мирним линијама, како би геоде у пресеку у потпуности дошле до изражаја.

Половином отобра сам се поново преселила, па су се тако и делови овог сапуна селили миц по миц заједно са мном. Сад кад сам се коначно после пуне две године, срела са свим својим алаткама, модлама и радним материјалом на једном месту, испоставило се да имам никад мање времена за сапуњање. Али полако надокнађујем време које је некако протутњело поред мене, па тако очекујте још два нова сапуна у наредним недељама, као и скоро виђење у Београду! Не могу вам још увек рећи више детаља, али до сада сте навикли да све благовремено најавим на блогу.

Пссссст - сви који су уписани на СенМи весник листу имају ексклузиву ;)

А до тад, реците ми шта вам је најмилије у јесен и да ли имате неку посебну жељу за пролећни сапун? Јер, припреме су веж у току...

Нема коментара