#Инспирација - Capri Olivo

Други по реду пост у серијалу #Инспирација посвећен је једној невероватно креативној дами која живи у Ваљеву. Већ сам поменула мој паперјасти поклончић из размене са Ивом.
Идеја је била да се упознамо овог лета и лично што сам веома желела, али нажалост животне околности су спречиле мој долазак Србију ове године. Ни мајка ме рођена није видела.

Понекад ме питају колеге одавде да ли пратим шта се дешава у Србији. Никако не знам како бих и сама себи одговорила на ово питање - и пратим и не пратим. Имала сам прошле године на телефону апликацију једних српских дневних новина. После две недеље скапирала сам да се сваки пут кад погледам листу чланака, штрецнем, намршитм, разневеселим, и скоро читавог дана  размишњам о томе зашто код нас наизглед никад ништа не може да буде добро. Ниједан наслов не може да буде о нечему лепом, само нас стрељају некаквим шокантним и провокативним вестима, аферама, малверзацијама, разоткривањима, проневерама, зблобним трачевима...  Апликација је врло брзо завришила у електронској канти, а након тога месецима нисам читала ниједне новине. Требало ми је времена да се опоравим. У последњих годину дана, отприлике два пут месечно прелистам онлајн Политику, али и ту се скоро сваки пут разочарам када видим колико јетких и злобних коментара има упућених на рачун људи који се труде да направе нешто боље од себе и лепше за људе око себе. Да не говорим о томе да ми ниједан коментар потписан именом и презименом није објављен, а да им и већина текстова није ни лекторисана - чињеница коју сматрам скандалозном за новине које претендују да буду културни бастион региона.
И помислим онда, када би човек само пратио о чему српски медији извештавају, закључио би да се у Србији заиста никад ништа лепо и добро не дешава. Али када би пратио неколико српских блогова, помислио би да су сви у Србији овако спектакуларно талентовани, маштовити, креативни и фантастични. Те блогове ја пратим.

Без филтера, без дигиталне обраде - савршено природно светло
У овом посту предстваљам вам нови сапун који је посвећен Иви креативном творцу блога Ivadidit.

#Инспирација - Capri Olivo
Иви се допао Green Dew, цветно-биљна комбинацију која подсећа на савршен сунчан дан испуњен смехом пријатеља, добром клопом и расхлађеним вином. Или бар мене на то посдећа с обзиром на то да помало чезнем за таквим тренуцима.
Рекла је и да воли пастелно зелену и млечно белу боју и природни look.



Мени су наравно, одмах почеле да дивљају идеје, и тешко ми је било да се ограничим и зауставим у маштању и смишљању нових пројеката. И при том се не заустављам само на мирису, облику, дизајну и визуелној презенатцији, већ трагам и даље смишљам и усклађујем нове формуле, прилагођавам процес рада и то све заједно резултира једним потпуно новим сапуном. Јесте, сапун је скроз на скроз нов! Поред стандардих уља која волим, овог пута додала сам и уље макадамије. Уствари, уље ораха макадамије.

Бисерна поља

Дизајн је сведен, а опет разигран и непредвидив. Зелене и беле шаре преплићу се са  пастелно жутом, а горња површина је посута белим перлицама јојобиног воска да подесћају на расуте бисере. И читава слика одговара мирисној композицији - ноте свеже цеђеног греjпа, лотосовог цвета и лишћа маслиновог дрвета подржане јасмином, ружом и мимозом заокружене мрвицом тамјана. Читав резултат је невероватно освежавајућ и тотално spa like. 


Фоткање у башти последњег летњег дана 2013.

Имала сам неколико имена на памети, али сам се одлучила за једно право морско. Можда зато што ми посета Каприју стоји на листи жеља за ’урадићу једног дана’. Можда зато што за то једном већ имам смишљен lookbook - беле капри панталонице, mint green нијанса лака на ноктима, мачкасте наочаре, боса стопала и Ivadidit огрлица.

Хармонија :)

6 коментара

  1. Da ti znaš koliko sam ja sada ponosna:)
    Pokušavam da zamislim kako miriše, ali mi ne ide. Morala bih da probam i ne mogu sačekati taj momenat.
    Puno ti hvala za ovu radost, stvarno sam dirnuta:*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hej, uspela sam i drugi da završim jutros! I ja jedva čekam da ti ih pošaljem :)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Thanks Natalia! I love the colors too, they look even better in real life. I am sorry to say but my photographing skills do not do justice to my soapcrafting endeavors

      Избриши
  3. Prelepo! Pastelne boje i lepo definisane sare a sastojci obecavaju da je u pitanju sigurno jos jedan luksuzni SenMi sapun!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Goco! Ovo je bila jedna dugo očekivana kreacija. Tako je teško suydržati se samo na jednom 'modelu' kad novu ideju dobijem skoro svaki put kad posetim neki od ovih divnih blogova

      Избриши