Sweet Love

Трудим се да постујем бар једном недељно, али авај, обавезе последњих недеља поново не остављају пуно времена за сапуне. И тако, један дан ухватим мало времена да исецкам целофан, па онда за који дан стигнем да одштампам етикете, онда опет морам да чекам на лепо време да бих имала оптималне услове за фотографисање, онда се опет деси да немам времена... И тако у круг. Иначе, све фотографије које видите овде на блогу јесу такорећи 'сирови' производ, јер ја не ретуширам своје фотографије. Можда бих требала да почнем и са тим, али тек бисте онда чекали недељама на било какав пост. Знам да ме то ионако очекује кад-тад, али како је ово више едукативни него промотивни блог, мислим да су овакве фотографије за сада довољно дескриптивне.

Представљам вам још један сапун који је one of the kind, потпуно непоновљив. Одавно сам желела да направим црни сапун, и доста сам размишљала како да га оплеменим. Црна боја не оставља могућност за спаривање са неком веселом мирисном нотом. Много тога у старту отпада. Малтене сви цитрусни и цветни мириси, бар по неком мом виђењу. После доста мозгања, саставила сам листу свих мирисних уља која су ми тренутно на располагању и у којим количинама, и некако ми је тако визуелно представљено, било лакше да се одлучим за комбинацију. А и понекад може да се деси да заборавим шта све имам, па да ми после буде криво што се тога нисам сетила. Елем, ево шта сам осмислила за овај сапун. Мирис је комбинација јагода, брескве, меда и црног дувана. Знам да може звучати не баш тако пријемчиво, али имала сам вере у сва ова уља појединачно јер сам их и раније користила, и знала сам како ће се развити у сапуну.

Sweet Love - нови сапун из радионце
Дизајн је морао да буде једноставан, а опет необичан и примамљив што се уклапа у концепцију СенМи сапуна. Кругови које видете су такође сапун који сам направила неколико дана пре и обојила пигментом који би требало да буде флуоресцентан. Е па да вам кажем нешто - није. Али, без обзира на то, даје прилично лепу розе боју и контраст остатку сапуна који сам обојила црним пигментом. Како сам направила кругове? У ствари то су лоптице. Розе сапун сам након два дана извадила из калупа, изрендала и направила лоптице. Као кад бисте правили чоколадне бомице колаче, само је потребно прилично времена да се лепо моделују и стегну.
Горњу површину 'напрашила' сам розе силикатним прахом. Он ће се при првом прању сапрати, али мислим да додаје посебну ноту овом завршеном сапуну. Лепше се види фактура горње површине. Штета што камера не може у потпуности да забележи како се боја пресијава на светлости.

Шта се десило после 24 часа у модли.... Наравно, ја сам била нестрпљива. Требало је да сачекам дуже и оставим сапун још неколико дана ван модле неисеченог, али знатижеља је била јача. Кажем да сам требала да сачекам јер је приликом сечења, оштрица ножа пренела мало црне боје на кругове, будући да је сапун био мекан, тако да сам после ручно морала сваки круг на сваком сапуну, са сваке стране да поправљам. И опет је траг понегде остао видљив. Да, нећу исту грешку поновити два пута. Ипак, морам да кажем, да након првог квашења овај траг нестаје, и кругови се сасвим јасно оцртавају унутар црног сапуна.

Дизајн изблиза...

Напоменуђу и да овај сапун није за свакога. Није за стидљиве. Пени помало сивкасто, због црног оксида, а то се не допада свима. Иако наравно, боја сапунице везе нема са способношћу чишћења, али хајде сад, покушајте ви то да објасните некоме ко је одрастао на јефтиним синтетичким 'сапунима' из локалног супермаркета... Мирис није тако оштар као што може зазвучати када кажем да сам додала мирисно уље дувана. Заправо, он прилично лепо уоквирује воћно-слатке ноте меда и јагода, и заокружује је топлом нотом која (мене) подсећа на комбинацију, сандаловог дрвета, листова сушеног дувана и мошуса.

Sweet Love
Испрва сам хтела да га назовем Midnight Love, али ми се учинило да би назив звучао неприкладно уколико бисте хтели да га поклоните нпр. баки. А како ипак, доминира слатко-топао мирис, мислим да ће га волети сви, те је одлука за име пала на Sweet Love.
Овај сапун више нећу понављати, тако да представља врло ограничену серију.

Надам се да сте уживали читајући овај пост. Молим вас одовојте пар минута и попуните анкету о природној козметици. Анкета је анонимна и непрофитна, а резултате објављујем прве недеље марта!

4 коментара